Porady 245

To content | To menu | To search

Home › Jak skutecznie wrócić do swojej figury po ciąży?

Jak skutecznie wrócić do swojej figury po ciąży?

Ciąża najczęściej ma związek z przybraniem paru zbędnych kilogramów.

Nie da się jednak nie zauważyć, że większość matek chciałoby tego uniknąć.

Czy istnieją sposoby, żeby skutecznie wrócić do swojej wagi po ciąży? Poznaj niektóre z nich.

O odpowiednią wagę dobrze zatroszczyć się już w czasie ciąży.

Bez wątpienia nie jest to odpowiedni czas, żeby katować się drastyczną dietą.

Ciało kobiety w ciąży potrzebuje trochę więcej kalorii niż na co dzień.

Ograniczenie niezdrowego jedzenia oraz słodyczy może jednak wpłynąć na wagę po ciąży.

Plusem może być także regularna aktywność fizyczna w ciąży, dopasowana do wyjątkowego stanu.

Ważne jednak, aby aktywność w ciąży zawsze skonsultować z lekarzem prowadzącym. To lekarz może zdecydować, czy nie istnieją przeciwwskazania do uprawiania sportu. Najważniejszym sprzymierzeńcem matki w walce o upragnioną figurę są codzienne spacery z maleństwem. Przyniosą one korzyści zarówno mamie, jak dziecku. Obydwoje potrzebujecie czasu na świeżym powietrzu.

Zamiast spacerować powolnym krokiem, zdecyduj się na szybszy marsz.

Kilogramy po ciąży będą znikać w mgnieniu oka, w trakcie wykonywania tego codziennego obowiązku. Gdy upłynie okres połogu, a lekarz nie zauważy żadnych przeciwwskazań, można zdecydować się na różnego rodzaju ćwiczenia gimnastyczne.

Świeżo upieczone mamy uwielbiają zumbę czy aerobik.

Jednocześnie to doskonała okazja, aby odpocząć od rutyny codziennego dnia. Nie przejmuj się jednak, jeżeli podobne zajęcia nie są organizowane w twojej okolicy.

Równie skutecznie możesz ćwiczyć we własnym domu.

Niedługie, ale intensywne treningi, na przykład crossfit, pozwalają efektywnie odzyskać dawną figurę.

Co ważne, nie zajmują sporo czasu, którego przecież brakuje młodym mamom..
Więcej zasobów: drzwi pokojowe kielce windoor-kielce.pl